Rozetka встановила рекорд відвідуваності (10,5 млн) та розповіла, що саме купували українці у «Чорну п’ятницю» за останні 5 років

0

Rozetka встановила рекорд відвідуваності (10,5 млн) та розповіла, що саме купували українці у «Чорну п’ятницю» за останні 5 років

Rozetka встановила рекорд відвідуваності (10,5 млн) та розповіла, що саме купували українці у «Чорну п’ятницю» за останні 5 років

Найбільший український інтернет-магазин Rozetka розповів, як саме змінювалися вподобання покупців у «Чорну п’ятницю» в період з 2016 по 2020 роки. В останні п’ять років до топ-покупок на Black Friday входять товари їз категорій Лампи, Мобільні телефони, Підгузки, Навушники, Пральні речовини, а також Дитяче пюре та суміші.

Серед несподіваних товарів, які користуються популярністю у Чорну п’ятницю, в Rozetka назвали насіння прянощів та оливки — за даними ритейлера, їх масово скуповували протягом Чорної п’ятниці у 2018 році. Пандемія коронавірусу, яка розпочалася у 2020 році, також внесла свої корективи до списку популярних покупок на Чорну п’ятницю, тому крім звичних товарів в топі з’явилася категорія Дитячі конструктори.

Rozetka встановила рекорд відвідуваності (10,5 млн) та розповіла, що саме купували українці у "Чорну п’ятницю" за останні 5 років

У 2017, 2019 та 2020 роках найдорожчою покупкою на Чорну п’ятницю в Rozetka виявлялися телевізори — Sony KD-65A1 за 199,999 грн, Samsung QE82Q900 за 352,499 грн та Samsung QE65Q950 за 159,999 грн відповідно.

У минулому році кожен покупець в рамках «Чорної п’ятниці» придбав у середньому 1,59 одиниці товару, а вартість типового кошика склала 1539 грн. Для порівнняння — в 2019 році це було 1,44 товара та 1783 грн, а в 2018 році — 1,26 товара та 1669 грн.

«Для команди Rozetka розпочався найбожевільніший період — тиждень знижок і Чорна п’ятниця, а одразу слідом — передноворічна лихоманка, коли всім усе буде потрібно тільки на сьогодні і тільки зараз.

Що ж, ми дуже постараємось! А ви постарайтеся, будь ласка, не відкладати найважливіші покупки на останній момент, адже ми продаємо 11 мільйонів товарів у 4500 категоріях.

Минулого року в перший день знижок ми побили всі рекорди відвідуваності — 5,6 мільйонів людей зайшли на ROZETKA. Щойно перевірив цифру 2021 року — 10,5 мільйонів, новий рекорд. Дякую за вашу довіру!» — зазначив засновник Rozetka Владислав Чечоткін.

Зазначимо, що типовий покупець ритейлера Rozetka у Чорну п’ятницю — чоловік 25−34 років. Найактивніші покупці у «Чорну п’ятницю» — мешканці Києва та області, Львівської області та міста Одеса, а ось мешканці Івано-Франківської, Житомирської та Чернігівської областей більш спокійно ставляться до цього розпродажу.

Джерело: НВ, Rozetka